Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2010 12:22 - ЕЙ,хора,съвсем ли се свършихте?
Автор: maloumnitzi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13916 Коментари: 46 Гласове:
43


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Никак не ми се искаше да започвам блога си с подобни теми,но когато разказах тази история на мъжа ми,той буквално позеленя (на него му се отдава да придобива този цвят,вярвайте ми),развика ми се,че трябва да се обадя в Нова телевизия,да се видят изродите,какви изроди са. И понеже не ми се вярва,която и да е телевизия да иска да прави подобни репортажи,му обещах да напиша един пост тук,пък дано някой изрод го прочете и вземе та се поправи.
 
     Действието се развива миналият петък,около 18 часа,в София и по-точно в автобус 305,пътуващ от Младост до Централна гара,час пик.Та возя си се аз във въпросния автобус ,блея си,някаква канска жега ми е,та даже и не се пъна да разсъждавам и по едно време заспалият ми мозък регистрира някакво по- особено движение.
    Виждам едно момче на около 20 години,как става от седалката си,прави 2 крачки,и после ляга на нея с високо вдигнати крака.Докато се опитвах да асимилирам какво точно се случва,момчето се изсули от седалката,падна на пода точно срещу вратата и повече не мръдна.Огледах се-народът на около не реагира по никакъв начин,ама никакъв,чак се усъмних дали не халюцинирам. Стигаме спирка,качват се още хора,прескачат момчето и не не го отразяват дори и с коментар.Аз се паникьосах,защото съм крайно неподходящ кандидат за оказване на първа помощ-тежа 50 кила,медицинските ми познания клонят към минус безкрайност,не познавам София,никога не съм звъняла на Бърза помощ и не им знам номера.И само в главата ми нещо вика "Трябва да направя нещо",ама не се сещам какво. Абе държах се като абсолютна патка.

   И тогава чух зад гърба си някаква малка дробла да говори по телефона:
   - Маме,тук един е припаднал да пода на рейса.Искаш ли да го снимам,за да напишеш нещо?
    Поне се убедих,че не халюцинирам. И избеснях ,та ми мина паниката. Обадих се на мъжа ми да го питам на кой номер да звъня.Напсувах се,че съм забравила за 112,както и да е, обадих им се,бяха много компетентни и вежливи.Като разбраха,че не познавам града и не съм състояние да им обясня къде се намираме,поискаха да говорят шофьора. Уговориха се автобусът да спре на Сточна гара,за да чака линейката.
  
   Разгеле,стигнахме Сточна гара,автобусът спря,линейката никаква я няма (нормално),но същият този нереагиращ народ,като разбра ,че няма да тръгнем , докато не дойде линейката,така се разпсува и започна да си търси правата,направо да не повярваш,че са същите,дето бляха допреди малко.
 
  Но докато автобусът стоеше с отворени врати на колелото на Сточна гара,по тротоара мина един Човек,който щом забеляза,че момчето лежи на на пода,веднага се качи в рейса,повдигна му главата и провери дали не си е глътнал езика.Реагира бързо и  много адекватно.Без да мисли,без да чака някой друг да свърши работата. Знаете ли как изглеждаше Човека? Беше един мръсен,полугол,дебилен циганин.
       "Блажени са нисшите духом"-пише в Библията.Винаги съм мислила,че това е глупост и манипулация. Ама дали пък не е истина,а?  
   Ало,ние с образованите бели задници,да вземем да се засрамим малко ,а?
  

   P.S. Стана много дълго,но последно,ако се интересува някой,линейката дойде,момчето беше живо и го откараха в болница. А аз даже не изпуснах  рейса за Пловдив.И имаше билети.


Тагове:   общество,   безхаберие,


Гласувай:
43


Вълнообразно


1. eien - Много силен постинг!
31.08.2010 12:35
За първа!
цитирай
2. анонимен - ...
31.08.2010 12:36
Страхотен материал! Поздравления!
цитирай
3. анонимен - Никак не ми се искаше да започвам ...
31.08.2010 12:44
Никак не ми се искаше да започвам блога си с подобни теми,но когато разказах тази история на мъжа ми,той буквално позеленя (на него му се отдава да придобива този цвят,вярвайте ми),развика ми се,че трябва да се обадя в Нова телевизия,да се видят изродите,какви изроди са.

....
Изродите? Изродите са И тук. Стоят и ти се смеят на поста. Не вярваш ли?
Аз вярвам. А това е репликата на детето на изрода.... изродено.

"- Маме,тук един е припаднал да пода на рейса.Искаш ли да го снимам,за да напишеш нещо"
цитирай
4. maloumnitzi - eien, starbuck69- благодаря ви.
31.08.2010 12:50
eien, starbuck69- благодаря ви.
цитирай
5. maloumnitzi - Изродите? Изродите са И тук. Стоят и ти се смеят на поста. Не вярваш ли?
31.08.2010 12:53
Сигурна съм ,че е така. Но все пак -написала съм го - "обещах да напиша един пост тук,пък дано някой изрод го прочете и вземе та се поправи". Поне един,ако може...
цитирай
6. cchery - Браво, Ваня!!
31.08.2010 12:53
Наистина силно начало! Пожелавам ти да напълниш блога си с по-щастливи и по-красиви истории!

Иначе - и аз не вярвах, че такова нещо може да се случи........ но може би наистина е време да сваля розовите очила........... или пък да хвана пак гьостерицата, да яхна метлата......... или да гушна клавиатурата и да пиша ли пиша.....
цитирай
7. troia - Браво на теб! Може би си спасила ч...
31.08.2010 12:58
Браво на теб! Може би си спасила човешки живот. Момчето е имало късмет. Поздрави!
цитирай
8. baimomchil - За Орките съм писал и ще пиша
31.08.2010 13:05
Пълно е с тях в Мордор.

За радост има и свестни хора, които се мъчат да оцелеят сред оркита...

Иначе да се смееят и да се оплакват каква зима ни чакала...
цитирай
9. djud - Поздравления !
31.08.2010 13:08
Реши да го напишеш ! А изродите - дори и да го прочетат - едва ли ще разберат , че се отнася до тях, пък камо ли да вземат да се засрамят ! Та те са имунизирани срещу СРАМ !!!! Те нали са " СТОЛИЧАНИ " - как да оказват първа помощ на някакъв си там припаднал ! Но ако този НЯКОЙ беше тяхния син ?????? Малеееееее, не ми се мисли що плюнки щяха да се излеят за това как никой не е помогнал !
Питам се - КЪДЕ ОСТАНА ЧОВЕЧНОСТТА У ХОРАТА ?????
И как изпълняваме - ОБИЧАЙ БЛИЖНИЯ СИ ???? !!!!!!!!
цитирай
10. maloumnitzi - За Орките съм писал и ще пиша
31.08.2010 13:14
Момчиле, Юли,хайде да не слагаме нещата на основа столичани и провинция. Свестни хора има навсякъде. Ще ми се да вярвам,че просто всички тъпаци случайно са се напъхали точно в този автобус.
цитирай
11. maloumnitzi - ...не вярвах, че такова нещо може да се случи
31.08.2010 13:17
И аз не вярвах,ани,за пръв път ми се случва такова нещо,дано да е за последен.
цитирай
12. maloumnitzi - troia - Браво на теб
31.08.2010 13:22
Не съм много за поздравления.Много дълго време се оглеждах,дали някой друг няма да го направи. Пък и винаги съм твърдяла,че "добрини" вършим предимно от егоизъм. Просто щях да се чувствам много зле,ако не бях направила нищо. Затова съм изумена от тези хора-как могат да се приберат и да не мислят за това?
цитирай
13. djud - Да, Ваня,
31.08.2010 13:28
Ама свестния се оказа " един мръсен,полугол,дебилен циганин ", нали ? И една " провинциалистка " в твое лице ! А съм сигурна, че всеки е имал GSM в джоба и нищо не му е пречело да звънне на 112. Това е БЕЗПЛАТЕН номер !!!
И ме изумява също - реакцията им след спирането на рейса ! Защото за където и да са бързали всички - човешкия живот е по-ценен !!!!!!
цитирай
14. soleilelle - пътувам с градският транспорт в...
31.08.2010 13:28
пътувам с градският транспорт всеки ден и мога да ти кажа,че това се случва често,за съжаление.добрата новина е ,че (и дано са повече)има ЧОВЕЦИ като теб и онзи циганин,и шофьора които да са на точното място в критичният момент.
Благодаря ти !
цитирай
15. djud - Сега се сещам,
31.08.2010 13:30
че ти имаше и още една интересна случка в автобус . Защо не разкажеш и за нея ??? :))))))))))
цитирай
16. анонимен - Някога много отдавна някой ми каза: ...
31.08.2010 13:36
Някога много отдавна някой ми каза: Не съди за хората по външния им вид! Не му повярвах. Обаче години по-късно разбрах, че е бил прав. Можеш да си Човек с голямо Ч и без образование, и без пари, стига да имаш сърце!
цитирай
17. cchery - Момчиле, Юли, хайде да не слагаме ...
31.08.2010 13:39
maloumnitzi написа:
Момчиле, Юли,хайде да не слагаме нещата на основа столичани и провинция. Свестни хора има навсякъде. Ще ми се да вярвам,че просто всички тъпаци случайно са се напъхали точно в този автобус.

Бе и аз не искам така да ги деля........ ама като чуя, че еди си кой е от "провинцията"...... ииииииииииииииииииии....... ми се догадва.
цитирай
18. maloumnitzi - djud-ти имаше и още една интересна случка в автобус .
31.08.2010 13:41
Хаха,патриотите ще ме намразят,ако всичките ми положителни герои са някакви мургави граждани. Макар,че аз не съм виновна ,че е така.
цитирай
19. baimomchil - Аз не ги деля
31.08.2010 13:44
Ама Орките в София са много, страшно много и за разлика от Орките в останалите градове, тези в София са напомпани със самочувствие на голЕмата работа.

Затова и често попадат под удара на моето перо (клавиатура) :)

Слабост са ми така да се каже... ;)
цитирай
20. анонимен - от 3
31.08.2010 13:57
Това делене на София и провинция отдавна не върши работа. То е коз само за абсолютни безхаберници, които знаят само пътя от двете си къщи - едната в малкото, другата в по-големото село и се опитват да отклонят вниманието от Проблема. А Проблемът винаги е ВСИЧКО друго, но не и това кой откъде идва, къде се намира, къде ще се връща. Проблемът е, че мозъкът е спечен. А разпичането на мозъци става със знания, откритост, непредубеденост, отвореност към различния, към другия, към ...стремежа да откриеш Човека в теб и Човека в другия.
цитирай
21. djud - "Хаха,патриотите ще ме намразят,ако всичките ми положителни герои са някакви мургави граждани."
31.08.2010 14:07
Тъкмо ще се видят всички мрънкалници колко струват !!!

"Патриот е - душа дава
за наука, за свобода;
но не свойта душа, братя,
а душата на народа!
......................................
И е човек с добро сърце:
не оставя сиромаси;
но не той вас, братя, храни,
а вий него със трудът си! "
Хр. Ботев





цитирай
22. maloumnitzi - анонимен - от 3
31.08.2010 14:39
Прав си. ще ми кажеш ли кой си ,искам да прочета нещо от теб.
цитирай
23. анонимен - от 20
31.08.2010 14:47
Току що ми се случи следното – мъж, около 60 годишен, с ярко сини очи ме заговаря на улицата, казвайки следното: „Извинявайте, аз съм от провинцията…” и понечи да продължи, но не го изчаках да се изкаже, защото… защото видях изкрящо сините му, светло сини, стъклени очи и прочетох какво ще ми каже. Изобщо няма да правя връзка с това, което написах преди час два тук. Тези със стъклените очи са големи шушумиги. И понякога са много плашещи.

.....

А иначе се включвам, за да поздравЪ мудираторЪт, който те свали от първа. Задържа ли се там 1 час поне? ...
Едва ли си заслужава да четеш нещо от мен. Тук се цени друго - баш онези от коментар 3...

и затова не пиша тук повече.
gspot беше никът ми. изтриха блога ми, заради една ... хммм.
минало.

добре дошла.
цитирай
24. maloumnitzi - ...gspot беше никът ми
31.08.2010 16:33
А на мен ми се случи,два часа да не мога да вляза в блог.бг.
А ти като си господ,трябва ли зда заемаш такава примиренческа позиция? Правиш нов блог и продължаваш. Ако има какво да кажеш,ще има и кой да го чете. Откакто не съм на първа страница,постът ми е прочете около 200 пъти. Малко хора разглеждат само първата страница,защото всички знаят какво има там...
цитирай
25. sevdabg - На Сточна гара е Бърза помощ
31.08.2010 18:12
през шосето
Идея нямам колко да се е бавил този лекарски екип..
Но си мисля за теб
И аз, попаднала в подобна ситуация ще се панирам адски
и също като теб сигурно ще звъня на близките си.
В такива стресови моменти хората са мега неадекватни.
И да поясня само на някои съблогъри, че в 18 часа в петък
рядко можеш да срещнеш софиянец по улицата или в транспорта.
Те или вече пътуват към родните места- още от обяд :)))
Или още работят.
Не е възможно деление на столичанин и провинциалист, в тази ситуация -
Има Човек и Нечовек...

Поздрави и добре дошла...:)


цитирай
26. анонимен - e какво се учудваш?
31.08.2010 20:13
Не познаваш ли софиянци- егоцентрични, надменни, крайно безучастни към друго освен собствените си проблеми, апатични и незаинтересовани от ближния си цивилизационни субпродукти. МЪРША! Аморфна, индивидуалистична самовлюбена и претенциозна, но примитивна и късогледа ГМЕЖ.
Може да си им приятел от 10 години, но дори не се сещат да те питат КАК СИ. И как да се сетят- та те имат толкова много проблеми, чакай да почна да ти разказвам...

Софиянците са най-големият проблем на България. Претенциите им са космически, а краката им са в лайната. Презират 'провинциалистите' и не осъзнават, че това ни убива бавно. Дано Бог ги вразуми, за да раберат, че преди всичко си българин, а после някакъв друг. И дано това вразумяване не е под формата на страшен катаклизъм, макар че засега друг изход не се очертава.

Бог да пази България
цитирай
27. анонимен - презират 'селяните', които най...
31.08.2010 20:23
презират 'селяните', които най-често по техни думи се 'довличат' в столицата, за да мърсят сакралното им жизнено пространство, без ни най-малко да се интересуват какъв недоимък, безнадеждност и страдание 'влачи' тези хора в София. До късогледите им примитивни мозъци да достигне, че трябва да помогнат на районите в 'провинцията' първо защото са българи и второ- за да не се 'влачат' в столицата, никога не може и да им мине през ума. А и да им мине- никога не могат да се обединят и да постигнат заедно нещо. А уж са интелигенция... Та те не могат да скръцнат със зъби на властите си да премахнат помиярите от улиците, да направят нова инфраструктура, за да се премахнат адските задръствания, да спрат безогледните строежи, за да им изчезне калта от улиците, която газят всяка есен и зима....
А най-лошото е, че заразяват със софиянщина и нормалните хора, които се установяват там от безизходица.

Жалки сте, низки сте- плюя на претенциите ви. Подайте ръка на брата си българин, за да оцелеем. Ако искате да се самоубивате- прав ви път. Но не завличайте и нас....
цитирай
28. анонимен - Съвсем нормално като за в София. ...
31.08.2010 20:30
Съвсем нормално като за в София. "Кореняците" софианци се делят на две големи групи. Едната са наследници на дървени шопи от селото, преименувано София по гръцки тертип по време на турското . Друга част са най-големите лумпени в тази държава, наследниците на бежанци от Македония. Освен "кореняците", в София живеят синовете и дъщерите на всякакъв вид комунистическа утайка. Последните, които се занесоха там след 89 година, са маргиналите, които не могат да се оправят по родните си места, поради което са мигрирали в "голямото село" и които не знаят нищо друго освен "Аз да съм добре". Това са жителите на София, има ли някой, който да не се позна? Какво добро може да се очаква от подобна смет?
цитирай
29. raders - Може да е бил пиян или дрогиран. О...
31.08.2010 20:48
Може да е бил пиян или дрогиран. Обикновено това си мислят хората и затова не реагират
цитирай
30. анонимен - Темата пак е отишла към "България срещу София" .
31.08.2010 23:35
Момчето най-вероятно е било с ниско кръвно и когато е усетило , че му става лошо е вдигнало краката си , за да нормализира кръвното , но вече е било късно .
Всъщност тази случка показва , колко е покритието на вездесъщото ни самочувствие , че сме разбирачи от всичко . Да не говорим пък за културата на обществото ни ...
цитирай
31. jdeel - Има го този психологически момент и ...
01.09.2010 00:44
Има го този психологически момент и вече е добре описан. С една дума може да се нарече - безотговорност.

Един човек да падне на улицата в безсъзнание и другите да го подминават - има много такива случаи. Обяснява се с това, че в днешно време хората са свикнали да бъдат зрители на събитията. Свикнали да наблюдават нещата отстрани, без да взимат никакво участие - всяка вечер, когато застават пред любимото TV то им показва събитията без да им дава възможност да ги променят.
цитирай
32. mimayordanova - Постъпила си ЧОВЕШКИ.
01.09.2010 01:29
Постъпила си ЧОВЕШКИ.
цитирай
33. vmir - Много познато усещане - всички гледат като телета, и се чудиш истина ли е.
01.09.2010 08:31
На мястото на шофьора, щях да пусна единствено теб, а другите да ги държа, и ще им кажа, че това е, за да помнят, че каквото става до тях няма как да не ги засяга.

Веднъж отдалеч изтичах и в последния момент хванах възрастен човек, който щеше да падне от най-високата седалка право с главата надолу, а кютюците наоколо се правеха, че не виждат как се олюляваше от доста време, слава Богу, като се съвзе, се оказа напълно трезвен.

А, за Библията - там всичко е описано, предвид, че самаряните са били за юдеите точно каквото са и циганите за нас, ето я и твоята случка, почти 1:1, Евангелие от Лука:

10:30 В отговор Исус каза: Някой си човек слизаше от Ерусалим в Ерихон; и налетя на разбойници, които го съблякоха и нараниха и отидоха си, като го оставиха полумъртъв.
10:31 А случайно някой си свещеник слизаше по път, и, като го видя, замина си от срещната страна.
10:32 Също и един левит, като стигна на това място и го видя, замина си от срещната страна.
10:33 Но един самарянин, като пътуваше дойде на мястото дето беше той, и като го видя, смили се,
10:34 приближи се и превърза раните му, като изливаше на тях масло и вино. После го качи на собственото си добиче, закара го в една гостилница и се погрижи за него.
10:35 И на следния ден извади два динара и ги даде на гостилничаря и рече: Погрижи се за него; и каквото повече иждивиш, на връщане аз ще ти заплатя.
цитирай
34. mikino - Ставала съм свидетел на подобни неща много пъти!
01.09.2010 08:58
Опитвала съм се да помогна по всякакъв начин. Убедих се, че не случайно някой бе казал преди няколко дни:"Шибан народ"! Казвам го с разочарование! 90% от българите просто гледат сеир, чакат да се случи нещо, че да позяпат. малко са хората като теб, които ще тръгнат да помагат. Твърде многостанаха егоистите! Никой не се замисля, че и той самия може да изпадне в такава ситуация и тогава никой няма да се притече на помощ, а ще зяпа малоумно!
цитирай
35. misbis - пази си това човешкото в теб,което по всичко личи е живо. Поздравления,че си била Човек,на необходимото място
01.09.2010 09:25
а, това за Човека,или както казваш циганина,който е реагирал адекватно,е много показателно. Как изкуственно се налага стигматизация и омраза между групите на обществото.Напомня ми за случая с мой познат,който в припадъка си глътва езика, и една минаваща циганка го спасява,като му забива безопасна игла в стегнатия мускул на лицето.Така успява да му отвори устата и извади езика.Човек никога не знае от къде му идва помощта, а може да я подмине,ако помощта не изглежда както в представите му.Трогателен случай.
Няма съзнание-няма нрави(клип)http://misbis.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/06/01/niama-syznanie-niama-nravi-a-chovek-zvucheshe-gordo.555024
цитирай
36. sins - Защо се чудите, драги сънародници?
01.09.2010 10:04
Тук отдавна на никого не му пука за нищо, освен за собствения му жалък гол задник. Тук всеки чака друг да свърши работата. Тук никой за нищо не отговаря, освен за собствения си жалък гол гъз. Тук всеки се е капсуловал в депресията си, щото тя му помага да се чувства жив, а самата "депресия" се идентифицира с "нямам пари, мамка му"... Тук никой няма да се погрижи за пострадал човек, освен за собствения си жалък гол задник... Защото точно неговия задник е най-пострадал от всички други задници - какво тук значи някакво колабирало момче!? Задникът си е негов - да си отговаря то! Важното е, че моят гъз е най-преебан от всички други гъзове...
Превърнахме апатията в нещо съвсем нормално.
Финансовата криза ще свърши, но кризата в душите - никога.
цитирай
37. rat - Я сега да помислим, дали всички не са ...
01.09.2010 10:21
Я сега да помислим, дали всички не са мислели като теб, : "не мога да помогна" и да чака "можещите" да го направят. Замисли се, защо съдиш останалите, след като ти самата/ият нищо не си направил/а.
цитирай
38. goran - Ваня, явно циганина не е бил дебилен и нисш духом – както казваш.
01.09.2010 10:37
Искала си да помогнеш, опитала си да помогнеш - затова Съдбата ти се е реванширала с попътен вятър нататък по пътя.

Послепис:
Може би не лошо да помислиш и за себе си, за това следващият път да реагираш по-бързо и по-адекватно.
цитирай
39. baimomchil - Я сега да помислим, дали всички не са ...
01.09.2010 10:56
rat написа:
Я сега да помислим, дали всички не са мислели като теб, : "не мога да помогна" и да чака "можещите" да го направят. Замисли се, защо съдиш останалите, след като ти самата/ият нищо не си направил/а.


Е как нищо не е направила, кво си чел от поста?
цитирай
40. анонимен - ЕМИНКА
01.09.2010 10:59
Не съм прочела мненията на другите, но направо настръхнах какво да кажа не зная, само знам че за съжаление такова случки на са рядкост! Една позната която вече не живее в България преди две години ми каза, "българина си заслужава орисията", е не разбрах тогава за какво говори но колкото повече време минава толкова повече разбирам думите и! Повечето хора са станали коравосърдечни и безчуствени за съжалиние
цитирай
41. cchery - Я сега да помислим, дали всички не са ...
01.09.2010 11:11
rat написа:
Я сега да помислим, дали всички не са мислели като теб, : "не мога да помогна" и да чака "можещите" да го направят. Замисли се, защо съдиш останалите, след като ти самата/ият нищо не си направил/а.

Абе човек, ти наясно ли си, че една не е в състояние да вдигне 70 кг. отпуснат човешки труп...... Кво да направи....... да отиде да се мъчи и после да викат линейка и за нея ли?!?!?! И то в условия, където е имало сумати мъже, които да помогнат........
цитирай
42. cchery - Опитвала съм се да помогна по вся...
01.09.2010 11:12
mikino написа:
Опитвала съм се да помогна по всякакъв начин. Убедих се, че не случайно някой бе казал преди няколко дни:"Шибан народ"!

Микино, сигурно аз и още 10 човека (може и ти между тях) си казал колко прав е Божидар Димитров! Да, шибан народ сме...... няма кво да се обиждаме!
цитирай
43. petra111222 - Прекрасен ден!!! ти желая!
01.09.2010 13:05
Прекрасен ден!!! ти желая!
цитирай
44. makont - Браво за хубавия постинг!
02.09.2010 13:51
Много човешки и силен! Най-хубавото е, че човекът е спасен! Всичко друго няма да оправим с писане, то е процес, за който може би още не сме узрели. Дори и не трябва да се ядосваме на тези хора, това няма да ги промени. Хубав ден и добре дошла!
цитирай
45. marystaneva - До авторката:
03.09.2010 02:16
"Разгеле,стигнахме Сточна гара,автобусът спря,линейката никаква я няма (нормално)..."

Не е нормално, мила, защото "Бърза помощ" /с линейките/ е именно на Сточна гара!
Качих статията във Фейсбук и в Свежо - току-виж някой от "изродите" се познае и се засрами от безразличието си. Пък може и да се поправи? Хубаво е, че има хора като теб... :)

Да другите: Моля ви, спрете вече с това делене на софиянци и провинциалисти - добри хора има навсякъде, както и лоши, но дано добрите да стават все повече.
цитирай
46. kasnaprolet9999 - Боже, аз не бих могла да остана бе...
27.11.2010 22:45
Боже, аз не бих могла да остана безучастна, случвало ми се е да помагам в такива случаи и то доста успешно, хората са се оправяли преди да дойде линейката, може би защото съм родена в Пловдив:))) Браво на теб, направо си върха!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: maloumnitzi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 31854
Постинги: 4
Коментари: 48
Гласове: 120
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031